-

2016. június 7., kedd

Ázsiai zöldség leves

A hétvégén már nem tudtuk kitalálni mit együnk ebédre. Sok sok gondolkodás után,megszületett az ötlet. Próbáljunk meg ázsiai levest készíteni szójaszósz,és töménytelen mennyiségű műanyag adalék és cukor nélkül. Hát íme, a csodás végeredmény. :)


Hozzávalók (4 személyre)


  • 250 g gomba (champion és fafül vegyesen)
  • 1 nagy sárgarépa
  • 1 mini zellergumó
  • 1/2 szál póréhagyma
  • 20 dkg mungóbab csíra
  • 10 dkg babusz
  • 1,5 teáskanál só
  • 6 szem színes bors
  • 1/2 teáskanál koriander
  • 1 nagy csipet lestyán
1. A gombákat, a sárgarépát és a póréhagymát vékony csíkokra vágtam. A zellergumót csak feleztem (főzés után kivettem) és a bambuszt a mungóbabbal a zöldségekhez kevertem.

2. A lábosba tett zöldségeket megfűszereztem, és felöntöttem 1,5 liter vízzel.

3. Közepes lángon 20 perc alatt ressre főzöm a zöldségeket. Kiveszem a zellert és a borsot, majd forrón tálalom.

4. Tálalás előtt tehetünk hozzá csurgatott tojásfehérjét, vagy rizstésztát. Ínyenceknek tehetünk az asztalra chilit és koriander levelet aprítva.

Jó étvágyat hozzá! 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése